torsdag 3 december 2009

Loaded like a freight train, flyin' like an aeroplane, feelin' like a space brain, one more time tonight


Anna:
Aaaah! Jag är så galet inspirerad. Det är väl så det blir när febern klingat bort och solen och frosten äntligen gör dagarna aningen ljusare. Eller så är det vetskapen om att vid den här tiden imorgon kommer jag lämnat tentan i komparativ politik bakom mig. Sån här vill jag alltid vara, glad, lite rastlös och pirrig, full av energi. Måste dela med mig.

Börja med att lyssna på Mavado - Never Believe You och dansa som om ingen såg er framför spegeln.

Sen för att fira att November äntligen är över, sätt på November Rain och sjung med "And if you wanna love me, then Darling, don't refrain!"

Och till sist, om ni inte redan gjort det, höj volymen till högsta och smacka på Like A Fading Rainbow med Jenny Wilson och städa hela lägenheten som om imorgon vore julafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar