söndag 2 maj 2010

Antihistamine Sunday


Jon:
Anna har sagt att jag måste blogga medan hon diskar så jag bloggar. Har tyvärr dock inte så mycket att säga. Vi körde Crossfit för första gången tillsammans idag. Hon gjorde bättre ifrån sig än jag så nu kan hon ju glömma att det kommer hända igen.
Jag buppade Eleiko 24an (grattis till mig) och träffade den numera smått legendariska Numi - en tatuerad islänning som boxhoppar som en annan petar sig i näsan....fort och lätt?
Nu sänker sig söndagslugnet över fiskis. Klockan är snart nio och det är inte riktigt mörkt ute än så det måste vara vår vilket också visar sig genom att små, små pollentomtar festar i min näsa. Än så länge håller clarityn - inköpt på pressbyrån, det är nya tider - dem stången men jag hoppas att det inte blir värre. Med tanke på den annalkande RKCn känns inte en tung kropp, kliande ögon och en rinnande näsa riktigt rätt.

2 kommentarer:

  1. Det är sjukt mycket pollen! Jag känner normalt inte av det men nu är det till och med så at ögonon klibbar igen!

    Hur planerar ni resa till Slangerup för RKC?

    SvaraRadera
  2. Hej Andreas. Kul att höra av dig! Vi bor på hotellet. Dit tar man sig med pendeltåg från Köpenhamn. Därifrån går sedan chartrade bussar.
    Jon

    SvaraRadera