måndag 7 juni 2010

Juggeli-buggeli, wazzaaap?

Jon:
Dagen var för min del planerad som följande: tvätt, crossfit, Karlbergs hinderbana, slappa, äta middag, ha en härlig kväll. Tvätten tog längre tid än väntat så jag hann inte in till lunchpasset. hinderbanan var stängt för renovering så det blev 3 km löpning. Slappa - check, middag - check. Anna hade dock oväntat mycket energi över efter boxningen så sen var det bara att byta om och köra. Ett riktigt klassiskt styrkepass. Press-stegar. Anna med 16 och jag med 24. Tre stegar upp till tre blev det interpunkterade av chins. 20 sammanlagt för Anna och 85 för mig. Sen avslutade jag med av bara farten att för första gången pressa 32an. Bara på högern i och för sig men ändå.
Har man ätit maten så får man dessert så vi tog 12an och 16 med oss ut för att jonglera en smula. Sjukt kul! Kan inte påstå att vi till fyllest behärskar kettlebelljongleringens ädla konst än men till hösten...watchaaaout!

3 kommentarer:

  1. Grattis till 32kg press! Stort ju!

    SvaraRadera
  2. Grymt kul att ni har fullföljt era mål och fixade certifieringen. Gratulerar (både till det och 32:an)! Nu blir jag nyfiken: vad kommer ni skriva i rutan överst nu när det målet är uppfyllt?

    SvaraRadera
  3. Ola, jag vet! Vad ska vi nu skriva? Ba: "Vi övar lite på än det ena än det andra, läs vår blogg!". Nej, jag vill ha något mer slagkraftigt, typ som på din sida, ett manifest kankse, eller en dogm! Eller åtminstone en liten devis. Några förslag?

    Anna

    SvaraRadera