onsdag 2 juni 2010

Bottoms Up!

Anna:
När helgen var över och det var dags att packa ihop kulorna fick jag in flera riktigt bra buppar (bottoms-up-presses) med tolvan. Härligt! Tack till Monika som smygtog bilden. Hade jag vetat att hon stod där hade det säkert aldrig funkat lika bra.


Har tagit tre dagars vila (kombinerat med två dagars akut magsjuka) sedan helgen och så sakteliga börjar lusten att köra lite smyga sig på. Gjorde just några vanliga pressar med 16 kg och de känns bättre än någonsin. Superstrikta och allt! Och jag börjar bli sugen på att ta upp VO2max protokollet igen och testa mina nyvunna färdigheter. Men imorgon blir det först och främst boxning. Nu kör sommarschemat igång och jag är assugen. Tre gånger i veckan i lite mindre grupp. Tänker mig att det kommer kännas lite som att vara på läger. Hoppas. (Nästa år blir det MMA-camp ha ha, eller varför inte kyokushin-kollo?) Och om några dagar när händerna bör vara någorlunda återställda så är det dags att kicka igång poledancen som inte fått någon som helst kärlek de senaste två veckorna. Yeeha!

1 kommentar:

  1. TRIST att vi bor i olika städer! Vilka träningskollon vi skulle kunna anordna för explosiva Powergirls! ;)

    Härligt att höra att du mår bättre och att du är tillbaka starkare än någonsin.

    Kramar till dig & Jon
    Monika

    SvaraRadera