onsdag 23 juni 2010

The human loop

Anna:
Det var ett bra boxningspass idag, mycket försvar. Blocka, vicka, blocka, rulla, rond efter rond. Det behövs eftersom jag får så jäkla mycket stryk på sparringpassen ha ha. Eller så får jag se till att faktiskt träffa ordentligt när jag kontrar. Jobbar på det, tro mig.

Sen bar det av till polestudion där jag, på grund av att jag känner mig lite överansträngd i armbågarna, mest körde yoga och diverse magövningar i stretchrummet. Men när gänget kommer igång ute på stängerna är det svårt att hålla sig borta och det blev lite shouldermountvariationer, några fortsatta magövningar på stången och ett geminitrick som jag aldrig prövat förr:


Det är faktiskt inte så krångligt som det ser ut. Dock strålade det till på ett jävligt obehagligt sätt i ländryggen (kunde jag kanske räknat ut innan). Tror att det har gått över nu. Annars kan ni bespetsa er på en redogörelse från naprapaten de kommande dagarna.

Jag filmade en av dagens magövningar och har, trots att jag borde gå och lägga mig, suttit uppe och lekt i iMovie och lagt till text och musik och fan och hans moster men det verkar ta hundra år att ladda upp så jag återkommer imorgon med videoklipp. Stay tuned.

5 kommentarer:

  1. Snygg retuschering i Photoshop, man kan inte ens ana linorna! ;)

    Tjusigt!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, tack!

    Ja, det är verkligen en annan värld än RKCn med overspeedeccenticsswingar (långt ord) och tgu's. Men det de har gemensamt och det som är min stora kärlek vad gäller träning är kontrollerad rörelse och strävan efter perfektion.

    A

    SvaraRadera
  3. Ha! Så jävla grym. Bada bing nästa ;-)

    Sägg nu åt Jon att skriva klart sin RKC-story!

    SvaraRadera
  4. GOD! You´re gorgeous, girl!
    Alltså, se till att flytta till Gbg snart...
    Vilken träningspartner! :)

    Kramar
    Mo

    SvaraRadera