måndag 2 november 2009

Den osminkade sanningen

Anna:
Det har blivit mycket poledance i helgen. Först workshop i lördags med en dansare från England. Lärde mig äntligen att göra en air invert. Det är samma som en full invert bara att man börjar från stången och inte från golvet. Mycket svårare och tyngre men man får mycket mer höjd. Sen har jag varit på min vanliga klass idag. Det var så kul att jag inte kunde förmå mig själv att gå hem när klassen var slut utan stannade kvar och övade i en timme till. Även idag har jag lyckats sätta grejer jag jobbat på länge (det går bra nu), bl.a caterpillar (äntligen!) och kombinationen gemini till scorpio (är det sant, gjorde jag de verkligen?). Men jag tänkte att det blir inga läckra bilder idag. Ibland bör man nog också visa vad som faktiskt är konsekvensen av att hänga uppochned i ett knäveck eller snurra baklänges i 180. Det är inte vackert men det är äkta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar