söndag 19 juli 2009

Monte Urgull Revisited, San Sebastian

Ok, att springa uppfor det dar berget, Monte urgull, ar sa jakla jobbigt. Jag inser att det maste vara precis den typ av traning som jag borde agna mig at eftersom jag dor direkt. Sa igar bar det alltsa uppat igen. Tva vandor uppfor blev det och i jamnare tempo an sist. Men alltsa, ni skulle se berget! Pa vissa stallen ar lutningen helt absurd. Jag overdriver inte om jag sager att vissa backar har typ 35 graders lutning. Ni kan fethaja att det inte gar sa fort framat i de partierna. Jon daremot har det inte alls lika tufft, som ni ser har han sprungit fore och tagit bilder, typ helt oberord. Mycket frustrerande. Sa andra vandan fick han sprinta fore en bit, for att sen jogga tillbaka till mig och sa vidare. Da slaknade han ocksa ratt fort!

Ikvall, nar solen inte star sa hogt kor vi igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar