måndag 31 augusti 2009

Ingen polestjärna

Anna:
På eftermiddagen, några timmar efter morgonens axelmördarpass med Fredrik var jag på poledancelektion. Ni kan fethaja att jag inte kände mig helt fit for fight med darrande armar och flådda handflator. Hoppades på att det skulle bli mycket klättring och inga spins. Tji fick jag som idag svårt att öppna dörrar och hålla i pennor. Har också en obeskrivlig träningsvärk mellan navel och nyckelben. Hur som helst, var alltså ingen polestjärna igår, inte på några dagar framöver. Körde dock lite mördarstreching i slutet på passet. Jäklar vad ont det gör. Tänk, tänk om man en dag kunde göra en split heel.

Kolla på Nelles split heel här. Klicka på split heel. Åh det är så mäktigt!

2 kommentarer:

  1. i väntan på 24n så blir det maghjul och handstående. vänster handled ur form sen fylleleken på polen. jag återkommer. navel- och nyckelbenssfären ist da schitt. låt oss fortskrida!

    SvaraRadera
  2. oj tuvär bena stack åt fel håll

    SvaraRadera